GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Az alábbi Gyakran Ismételt Kérdésekkel kívánunk segítséget nyújtani az Ön számára, hogy könnyebben eligazodjon egy-egy kérdése esetén.
Amennyiben itt nem találja meg kérdésére a választ, úgy kérjük, forduljon Vevőszolgálatunkhoz!

A webáruház nem rendeltetésszerű használatának és a visszaélések elkerülése végett kérjük leendő vásárlóinkat, hogy regisztráljanak. A regisztráció során a név, cím, a belépéshez szükséges felhasználónév és jelszó, továbbá a telefonos és email elérhetőségek megadása szükséges. Sikeres regisztrációt követően e-mail-ben visszaigazolást küldünk, melyben a belépéshez szükséges adatokat is megadjuk.

A főoldal tetején a Regisztráció linkre kattintva megjelenő oldalon, az adatokat kitöltve, majd a "Regisztráció" gombra kattintva lehet regisztrálni.

Az oldal tetején kérjük, kattintson az "Elfelejtett jelszó" feliratra, majd adja meg Felhasználónevét és E-mail címét. Régi jelszavát ez esetben töröljük, és a megadott e-mail címre küldünk Önnek egy új jelszót, amelyet használhat a belépésre. Javasoljuk, hogy az első belépést követően változtassa meg az általunk adott jelszót egy Ön által könnyen megjegyezhető jelszóra.

Ennek több oka is lehet. Előfordulhat, hogy elektronikus postaládája megtelt. Ekkor javasoljuk, hogy ellenőrizze postafiókját, és törölje a felesleges leveleket, mivel nem tud leveleket fogadni, amíg a postafiókja tele van. Egy másik ok lehet, hogy levelünket úgynevezett spam-ként (kéretlen levélként) kezeli az Ön levelező programja, ezért a "Levélszemét" mappába helyezi automatikusan. Ilyenkor javasoljuk, hogy keresse levelünket a "Levélszemét" mappában. Ha továbbra is fennáll a probléma, kérjük, keresse vevőszolgálatunkat. Hosszabb távra javasoljuk, hogy válaszüzeneteink feladóját mentse el címjegyzékében, így kivédheti azt, hogy levelezőprogramja spamként kezelje a tőlünk érkező elektronikus üzeneteket.

A bejelentkezést követően az oldal tetején a "Profilom/Adatok módosítása" szövegre kattintva megjelennek a regisztráció során megadott adatai. Ezen az oldalon az "Adatmódosítás" gombra kattintva módosíthatja adatait, vagy akár a címét is. A "Profilom/Jelszó módosítása" szövegre kattintva módosíthatja akár jelszavát is.

Sikeres megrendelést követően egy visszaigazoló e-mailt küldünk, melyben feltüntetjük a megrendelt termékeket, azok árait és a szállítási feltételeket. Figyelem! Ez az első visszaigazolásunk csupán tájékoztató jellegű! A rendelés csak akkor tekinthető véglegesnek, ha megkapta a megrendelt tételek feldolgozásáról és a várható szállítási határidőről szóló elektronikus levelünket is. Ez általában a rendelés leadását követő 24 órán belül megérkezik.

Kérjük, keresse vevőszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken, ahol kollégáink a rendelés aktuális állapotának ismeretében tájékoztatják a további teendőkről.
Cím: 1108 Budapest, Kozma utca 4.
Tel.: +36-1-431-0222
Fax: +36-1-263-3064
E-mail: vevoszolgalat@zomko.hu
Nyitva: H-P: 8:00-16:00

A termékek ellenértékét kiegyenlítheti a futárnál készpénzben, vagy interneten keresztül bankkártyával lehetséges. A rendelés leadásakor válassza ki körültekintően az Önnek leginkább megfelelő fizetési módot.

A megrendelt terméket átveheti személyesen a „Kapcsolat” menüpont alatt található átvételi pontokon, de kérheti a termék házhozszállítását is. A házhozszállítás díjáról a rendelés leadásakor a „Kosár” menüben kaphat tájékoztatást. Személyes átvételkor kérjük, minden esetben egyeztessen az átvételi pontokon dolgozó munkatársainkkal a rendelés beérkezését illetően.

Kérjük, mielőbb lépjen kapcsolatba a vevőszolgálatunkkal, és kollégáink segítenek abban, hogy átütemezzék a kiszállítást.

Számos oka lehet annak, hogy a levél nem érkezett meg. Javasoljuk, ellenőrizze a postafiókja beállításait, illetve hogy nem-e telt meg a levélfiók. Az is előfordulhat, hogy a levelezőprogramja levelünket úgynevezett spam-nek (kéretlen levélnek) értékeli, és automatikusan a "Levélszemét" mappába helyezi. Ilyenkor javasoljuk, hogy keresse levelünket a "Levélszemét" mappában. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, keresse vevőszolgálatunkat, és segítünk tisztázni a kérdést. Hosszabb távra javasoljuk, hogy válaszüzeneteink feladóját mentse el címjegyzékében, így kivédheti azt, hogy levelezőprogramja spamként kezelje a tőlünk érkező üzeneteket.

Lehetséges, amennyiben a szállítási cím azonos. Kérjük, mielőbb jelezze ilyen jellegű kérését vevőszolgálatunk felé. Munkatársaink a rendelések aktuális állapotának ismeretében tájékoztatják Önt a lehetőségekről. A már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód.

A „Kapcsolat” menüpont alatt pontos útbaigazítást talál átvételi pontjainkról.

A termékekre vállalt garancia függ az adott termékcsoporttól és gyártótól. Erről bővebb információt vevőszolgálatunknál tudhat meg. A termék meghibásodása esetén a gépekhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.

Ha utólagosan derül ki, hogy kellett volna kapnia, de ez nem történt meg, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal. Munkatársaink azonnal pótolják a hiányt.

Panaszával, észrevételével kapcsolatban vevőszolgálatunk áll szíves rendelkezésére.